כשהיא אומרת "אני עסוקה מידי" - מה זה אומר?

נניח שפגשת בחורה, קיבלת את מספר הטלפון שלה, אתה מתקשר אליה, אתם מדברים וזה נראה שאתם נהנים מהשיחה. אתה חושב שאתה מחבב אותה ונראה לך שהיא מעוניינת בך גם. ואז אתה מנסה לקבוע איתה דייט, ובזמן שאתם מנסים להתאם יום ושעה - אתה מגלה שהיא עסוקה מידי, היא ברוב הזמן לא פנויה והיא אומרת לך שהיא לא יכולה להיפגש איתך ביום הזה או ביום אחר. וגם אם הצלחתם לקבוע דייט, היא ממשיכה להודיע לך שהיא שוב לא פנויה והיא דוחה את הדייט איתך. מה זה אומר? ומה עליך לעשות במצבים כאלה?!

כשבחורה "יותר מידי עסוקה" כדי להיפגש, זה יכול להצביע על 2 דברים:
1. יכול להיות שהיא פשוט לא מעוניינת בך כל כך. כי בדרך כלל כשאדם מעוניין באדם אחר מבחינה רומנטית, הוא יכול למצוא את הזמן להיפגש איתו, ולא משנה עד כמה הם עסוקים - הם יכולים למצוא זמן.
2. יכול להיות שלבחורה הזאת אין שליטה על החיים שלה, יש לה בעיות עם ניהול זמנים, היא יותר מידי לחוצה ומתוחה והיא פשוט לא יכולה לנהל את החיים שלה בשילוב עם קשר רומנטי.

לא משנה מה הסיבה!
לא משנה למה הבחורה לא פנויה, כנראה שיהיה לך יותר טוב להמשיך הלאה ולהשיג בנות אחרות.
אין טעם לשכנע מישהו להיפגש איתך אם הוא אומר לך כל הזמן שהוא לא פנוי. זה רק יכאיב לך ויטריד אותך יותר אם תנסה להיאבק בזה.

באופן אידיאלי, שניכם אמורים להיות נלהבים כשאתם מנסים לקבוע דייט, ושניהם אמורים להיות להוטים באותה רמה להיפגש. כשזה הולך מכיוון אחד בלבד - ממך אליה - זה לא מצב טוב, ולכן כדאי שתמשיך הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!