איך להשיג דייט עם הברמנית?

בחורים רבים אפילו לא טורחים לנסות לגשת ולהכיר את הברמניות שעובדות במועדונים או בברים שאליהם הם הולכים. הבחורים האלה מאמינים שבגלל שהברמניות מגישות אלכוהול לגברים ומפלרטטות איתם כל הזמן, אז אין סיכוי שהן פנויות לקשר.
ובכן, האמת היא שבהרבה מקרים זו הנחה ממש לא נכונה!
הרבה מהבחורות האלה הן פנויות, בודדות והן מתקשות להכיר גברים יותר מבחורות אחרות. הסיבה לכך היא כזאת: רוב הגברים שלהן הברמנית מגישה אלכוהול - הם לגמרי לא מושכים את הברמנית משום שהם נעשים שתויים מאוד, הם מתנהגים בצורה לא מושכת, אומרים כל מיני דברים מטומטמים לברמנית.
אתם יכולים בקלות להבדיל את עצמכם מאותם גברים לא מושכים, אם אתם רוצים להכיר את הברמנית במקום שאתם נמצאים בו.

אז מה עליכם לעשות?

קודם כל, אתם יכולים להבדיל את עצמכם בכך שלא תשתו לשכרה כמו כל הגברים האחרים. דעו את הגבולות שלכם, אל תשתו אלכוהול בצורה כזאת שתגרום לכם לאבד שליטה, אפילו בקצת. שתו בכמות שאתם מסוגלים לנהל שיחה בצורה נורמלית.
שנית, פשוט במקום לומר לברמנית משהו כמו: "היי, בואי נצא לשתות מתישהו...", אתה צריך להפגין איזו רמה של התעניינות, תראה התעיינות לגבי מי היא, לגבי החיים שלה מחוץ לעבודה בבר. שאל אותה: "מה את עושה לפני שאת באה לפה?... את לומדת?... את עובדת במקום אחר?.. איך את מצליחה לעמוד בלחץ פה?... זה לא מעייף?... מתי את מתעוררת בבוקר?..." כל השאלות הפשוטות האלה, שיראו לה שאתה לא עוד בחור מפוקפק שמשתכר ומנסה להעמיס בנות בדרך הקלה, אלא שבאמת אתה מתעניין מי היא.

נסו את זה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!