לאישה: למה גברים נרתעים ממך?

את אישה יפה אבל לא מחוזרת מספיק? 

אם את חושבת שאת בחורה מאוד יפה אבל עדיין לא מבינה למה את לא פוגשת הרבה גברים כמו שאת רוצה, זה כנראה מפני שאת מרתיעה גברים.
אבל מה זה אומר "להיות מרתיעה" מבחינת הגברים?
ובכן, להרתיע זה עניין של שפת הגוף, נימוסים, והדרך בה את מתנהגת עם עצמך לפני כולם. האם שמעת פעם גבר אומר: "היא קרה כמו קרח" או "היא סנובית מידי"..
למה הגבר מתכוון?
בדרך כלל זה אומר שהגבר כן מעוניין והוא נמשך לבחורה אבל מסיבה כלשהי הוא חושב שאי אפשר לגשת אליה.

מה גורם לאותה בחורה להיות בלתי נגישה

ובכן, הסיבה הכי נפוצה היא פשוט בגלל שהיא לא נראית חברותית. היא לא יוצרת קשר עין עם הגבר או עם האנשים באופן כללי בסביבה שלה. היא הולכת כאילו היא עטופה לגמרי בעולם משל עצמה והיא לא מתעניינת בכלום או במישהו שנמצא בסביבתה. 
אם אתם לא מאמינים לי, אתם יכולים פשוט לצאת ולהסתכל בעצמכם על הבחורות מסביב, ואתם תראו בדיוק את סוג הבנות שאני מדבר עליהן. סוג הבחורות האלה ממש נפוץ ולא קשה למצוא אותן בכל מקום אליו הולכים. 

לכן, אם את רוצה להפסיק להצטייר כ"מרתיעה" - תהפכי להיות יותר חברותית. התנהגי עם שפת הגוף שלך בפשטות וחברותיות, אל תלכי ברחוב כאילו את הולכת על מסלול דוגמנות בתצוגת אופנה, כי את לא! זה יכול להיראות טוב על שער של מגזין או בתוך סרט, אבל במציאות - זה מרחיק ממך הרבה גברים (גם גברים איכותיים), כי זה משדר להם שת יותר מידי טובה בשבילם, שאת יותר מידי יפה בשבילם. 

להיות עם סטייל זה נהדר, לדעת להתלבש יפה זה מעולה, אבל אל תגזימי עם הלבוש שלך. זה לא מביא לשום דבר טוב ומה שבטוח - זה מרתיע גברים. תיזמי קשר עין עם האנשים הסובבים אותך.. תחייכי קצת לאנשים מסביבך. כל זה יביא למצב שבו תפסיקי להצטייר כאשה מרתיעה ובלתי נגישה. 
לא משנה עד כמה את יפה - אם יש לך גישה ידידותית ואנרגיה חמה את פשוט לא תרתיעי את רוב הגברים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!