מה לענות לשאלות מביכות בדייט?

איך להתמודד עם מצב שבו בחורה שרק פגשת או שאתה יוצא איתה לדייט, שואלת אותך שאלות שלא כל כך נוח לך לענות עליהן? מה אתה צריך לענות לשאלות האלה? 
ובכן, בדרך כלל השאלות האלה שורות איכשהו לסקס, אז הבחורה יכולה לשאול משהו כמו: "כמה פרטנריות לסקס היו לך עד היום?" או "מתי היה סקס בפעם האחרונה". 
השאלה הטיפוסית היא כמובן "עם כמה בחורות עשית סקס עד עכשיו?". בערך כל התשובות הישירות לשאלה הזאת - יהיו תשובות גרועות והן לא יובילו למשהו טוב בשיחה שלכם. 
לדוגמה, אם אתה אומר שהיו לך יותר מידי פרטנריות לסקס - זה יגרום לך להיראות כמו מישהו שהוא לא רציני, אחד שמשחק בבנות, והיא יכולה לחשוב עליך דברים שליליים נוספים. 
אם אתה אומר שהיו לך פרטנרית אחת או שתי פרטנריות - אז זה יכול לגרום לה לתהות למה, מה הסיפור שלך שגרם לך להיות כל כך "לא יוצלח" עם בנות. 
אם תמנה את כל הפרטנריות שלך, היא תרצה לרדת ליותר פרטים ותשאל אותך שאלות על הבחורות שהיו לך בעבר. וגם זה - לא רעיון כל כך טוב לנושא לשיחה בדייטים הראשונים. 
אז מה עליך לעשות? איך להתמודד עם השאלות הלא נוחות האלה?
אז ככה: אתה צריך להבין שזה לגמרי בסדר לסרב בנימוס לענות על שאלות שאתה לא מרגיש בנוח לענות עליהן. 
אז אם בחורה שואלת אותך: "עם כמה בחורות שכבת בחיים שלך?", אין שום דבר רע בלומר לה: "את יודעת, אני לא מרגיש כל כך בנוח לדבר על זה, אני חושב שזה קצת אישי ואני פשוט לא מרגיש בנוח לענות לשאלות מהסוג הזה". אין שום דבר רע בזה! דברים מסוימים הם אישיים והם אמורים להישאר אישיים, לפחות עד שתהיה לך מערכת יחסים משמעותית שמצדיקה פתיחות כזאת עם בת הזוג שלך. 

לסיכום, אם בחורה שואלת אותך שאלה מסוימת שאתה לא מרגיש בנוח לענות אליה, זה לגמרי בסדר להשיב לה :"מצטער, אני מעדיף לא לענות לשאלה הזאת". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!