כשהבחורה לא רוצה לתת את הטלפון שלה

איך להשיג טלפון מבחורה
להשיג מספר של בחורה. לא תמיד זה עובד, ככה זה.

מה לעשות כאשר הבחורה שאתם מנסים להתחיל איתה לא נותנת את הטלפון שלה בקלות?


נניח שאתה פוגש בחורה, אתם משוחחים קצת ואתה רוצה לבקש ממנה את מספר הטלפון שלה.
אז אתה אומר לה משהו כמו:
"טוב, היה כיף לדבר איתך אבל אני חייב ללכת. יהיה אפשרי לראות אותך שוב מתישהו?
ואז היא עונה:
"כן בטח, זה יהיה דווקא אחלה רעיון..."
ואז אתה:
"אז באיזה טלפון אני אוכל להשיג אותך?"
ואם היא תתן לך את מספר הטלפון שלה, מעולה, הכל אחלה, אתה אומר לה: "טוב, היה אחלה להכיר אותך, נדבר בקרוב"

א-ב-ל! הרבה פעמים השאלה הזאת, כשאתה מבקש ממנה את מספר הטלפון שלה, מעוררת אתגרים ויכול להיות שזה לא תמיד קל בשבילך להתמודד עם האתגרים האלה. אז הנה כמה דוגמאות לאתגרים ודרכי התמודדות אפשריים:
האתגר הכי נפוץ, זה שהיא אומרת לך: "למה שלא תתן לי את המספר שלך, במקום זאת?"
הרבה גברים עושים את הטעות הגדולה הזאת ולמעשה נותנים את המספר טלפון שלהם לבחורה. זאת לא אופציה טובה בגלל 2 סיבות:
קודם כל, זה מראה את חוסר הביטחון העצמי שלך. כי מישהו שיש לו ביטחון עצמי יכול לאפשר לעצמו להפעיל קצת לחץ על הבחורה, להיות טיפה אגרסיבי (בגבול הטעם הטוב כמובן), ולא לוותר בקלות כזאת לבחורה ולתת לה את מספר הטלפון שלך.
שנית, אם תתן לבחורה את מספר הטלפון שלך, רוב הסיכויים שהיא פשוט לא תתקשר, מהרבה סיבות: יש בנות שיש להן אגו גדול מידי מכדי להתקשר לבחור קודם. בחורות אחרות רוצות להרגיש נחשקות ושהבחור הוא זה שרודף אחריהן ולא להיפך.

לכן, כשבחורה אומרת לך "למה שלא תתן לי את המספר שלך, במקום זאת?", עדיף לך לומר לה משהו כזה:
"ובכן, את יודעת מה... אני ג'נטלמן ואני באמת מאמין שהבחור הוא זה שצריך להתקשר ראשון. מהסיבה הזאת אני מעדיף שיהיה לי את מספר הטלפון שלך".
בהרבה מקרים, הבחורה פשוט תאמר לך: "יודע מה, אתה צודק, הנה זה המספר שלי...."
אבל יש מקרים מעטים שהבחורה תמשיך לעשות לך חיים קשים ותגיד לך: "תשמע, יש לי חוק שאני מקפידה עליו - אני לא נותנת את הטלפון שלי לאנשים זרים".
במקרה כזה אתה צריך לומר לה: "ובכן, את לא חושבת שזה מעגלי? כי נכון, אני זר אבל עד שלא נוכל לדבר בטלפון, לא נוכל להכיר יותר טוב וככה אשאר זר, אז מה הפתרון?"
לפעמים, המשפט הזה יכול לעבוד, הבחורה תישבר ותתן לך את הטלפון שלה. אבל אם גם זה לא עבד והיא עדיין לא נותנת לך את המספר - זה בהחלט צריך להיות המאמץ האחרון שלך כדי להשיג את המספר. אם זה דורש יותר מילים מזה כדי לעבור את השלב הזה, כדי לעבור את שלב ה"מספר טלפון", אז הבחורה הזאת פשוט לא מוכנה לדייט. זה לא בהכרח קשור אליך. יכול להיות שהיא באמת לא נותנת מספר טלפון לאף אחד, או שאולי היא צברה ניסיון שלילי עם בחורים אחרים - וזה מונע ממנה להרגיש בנוח עם בחור שהיא פגשה זה עתה. היא פשוט לא מוכנה לצאת לדייטים עם בחור זה הכל.
פשוט תמשיך הלאה ותחזר אחרי בנות אחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!