הדרך הטובה ביותר להרשים בחורה!

הרבה גברים תוהים כיצד הם צריכים להרשים בחורה שהם מחבבים או כשהם רוצים להציע לה לצאת איתם או כשרק התחילו לצאת ביחד. הם מנסים לחשוב על דרכים להרשים אותה ולהיראות כגברים מעניינים ומדהימים.
ובכן, האמת היא שהדרך הכי טובה להרשים בחורה היא לא לנסות להרשים!
נכון שזה נשמע בהתחלה מוזר, לא הגיוני ונוגד את כל עקרונות המשיכה אבל תחשבו על זה רגע, אנחנו הרי כולנו יודעים שנשים מאוד אוהבות ביטחון עצמי והן נמשכות לגברים בעלי ביטחון עצמי. עכשיו, מה זה ביטחון עצמי בכלל? ביטחון עצמי זה להרגיש בטוח בעצמך עם הערכה עצמית גבוהה. ביטחון עצמי זו תכונה שגורמת לך להרגיש שאתה שווה משהו, שאתה מעניין ומדהים כמו שאתה, בלי לסטות מהדרך הרגילה שלך ולעשות דברים שהם לא אתה ושאתה לא אמור לעשות...
לכן, כשאתה לא מנסה להרשים, כשאתה לא מנסה להיחשב כיותר חכם, יותר עשיר או יותר מתוחכם, כשאתה לא לוקח את הבחורה למקומות הבילוי הכי טובים ולמסעדות הכי יקרות,  כשאתה לא מנסה להתלבש כאילו אתה מינימום דוגמן צמרת, כשאתה לא עושה דברים יותר ממה שאתה באמת, דברים שנוגעים להתנהגות שלך, לסטייל ולאספקטים אחרים באישיות שלך - אתה תהיה הרבה יותר מרשים בעיניי הבחורה מאשר אם תתרברב על עצמך, תדבר יותר מידי ותתאמץ יותר מידי. כי למעשה בחורות קולטות כשאתה מתאמץ יותר מידי, וכאשר זה קורה - לבחורה יורד ממך לגמרי, אז תוודאו שאתם לא עושים את הטעות הזאת.

זכרו - אל תנסו להרשים וכך תהיו הרבה יותר מרשימים בעיניי רוב הבחורות המעניינות והאיכותיות שקיימות.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!