איפה אפשר להכיר אנשים נהדרים לדייטים?

אם מאוד אכפת לכם מאיכות האנשים שאתם פוגשים ושאיתם אתם רוצים לצאת לדייטים, ואם אתם רוצים להכיר אנשים שהם יותר ממושכים גופנית אלא גם מעניינים וכיף לדבר ולהיות בחברתם - אני רוצה להציע לכם את אחד המקומות הטובים לפגוש אנשים איכותיים: סמינרים! סמינרים לצמיחה אישית ולשיפור עצמי.
אולי חלקם מגלגלים עיניים ברגע זה וחושבים שסמינרים הם מקומות שמושכים אליהם כל מיני אנשים מוזרים, חנונים או אנשים עם בעיות חברתיות. וזה נכון - חלק מהאנשים שנמצאים שם הם באמת כאלה. א-ב-ל! נמצאים גם אנשים אחרים, אנשים שהם מאוד מושכים - פיזית אך לא רק. אנשים שהם סקרנים לגבי החיים, אנשים שהם סקרנים לגבי עצמם ורוצים ללמוד יותר על עצמם ועל סביבתם. ואלה אותם אנשים שמאמינים שעדיף להם לבלות את זמנם שם - בסמינר, מאשר לשתות באיזה בר, או לצפות בטלוויזיה.

אז למה סמינרים לצמיחה אישית הם מקומות כל כך טובים?
ובכן, יש כמה סיבות מרכזיות לכך:
ראשית, האירועים האלה הם מאוד מעניינים כשלעצמם. אם אתה אחד שמעוניין לשפר את עצמך ולהפוך את החיים שלך ליותר מרגשים ומהנים, אז אתה יכול להנות ממש מאותם סמינרים, בלי שום קשר אם תפגוש שם בחורות לדייטים או לא.
שנית, לאירועים האלה יש מחיר סביר מאוד, אלא אם כן מדובר בידוען שיופיע שם או גורו בתחום מסוים שפרסם את עצמו וכו'. מחיר נורמלי לסמינר הוא בערך כמו מחירו של כרטיס קולנוע.
שלישית, הגישה של האנשים שבאים למקומות האלה, היא כל כך שונה והרבה יותר טובה מהגישה של אנשים במועדון או בר למשל. כשאתה הולך למועדון, כל מה שאתה רואה זה גברים מגוחכים, אולי שתויים קצת ועושים צחוק מעצמם, ונשים שהן עוינות, לא חברותיות, סנוביות ושקשה מאוד לגשת אליהן. אין משהו שאנחנו יכולים לעשות לגבי זה - ועובדה שבישראל (וגם במקומות אחרים בעולם) יש סטיגמה לגבי אנשים שאנחנו פוגשים במועדון או בפאב. (אם יש לך חברה ואנשים שואלים אותך: "איך הכרת אותה?..." אז מה אתה מעדיף לענות? "הכרנו במועדון" או "הכרנו בסמינר מסויים".) למרות זאת, אותה סטיגמה לא חלה בכלל על סמינרים. למה? כי בסמינרים אנשים הם מאוד חברותיים ורובם איכותיים מאוד. למעשה, הם ממש להוטים להכיר אנשים אחרים שנמצאים באותו החדר.

לפעמים, המנחים בסמינר שמים אנשים בקבוצות קטנות ביחד ואז, אתה לא צריך לעשות כלום, אלא רק לדבר. גם אם המנחים לא עושים את זה - זה עדיין הרבה יותר קל לגשת לאדם אחר ולהכיר אותו בסמינר מאשר במועדון. כל מה שצריך לעשות, לחכות לסיום הסמינר, לעבור ליד האדם שאתה רוצה לדבר איתו ולומר משהו כמו: "וואו, זה ה-50 שקלים הכי טובים שביזבזתי בחודש האחרון. מה אתה חושב?" זהו, זה פשוט.
אתם עלולים לחשוב שאתם מכירים את העיר שלכם ממש טוב ואתם יודעים בדיוק מה קורה, איפה ומתי בכל שבוע. אבל, אני מתערב אתכם שתופתעו לגלות כמה אירועים שונים יש בעיר רק אם תפתחו את העיתון המקומי שלכם. חלק מהאירועים גדולים, חלקם קטנים, זה לא משנה. האמת היא, שאירועים קטנים, שמושכים אליהם 30 או 40 אנשים - הם יותר אינטימיים ויותר מעניין להיות בהם בכל מקרה.

אז - תפתחו את העיתון, תראו מה קורה בעיר, תלכו לאירועים שונים ובמקרה הפחות טוב אתם רק תעשירו את עולמכם ותגלו דברים חדשים, ואולי - במקרה היותר טוב - תרכשו גם חברים חדשים ומעניינים ואולי אפילו תיתקלו באנשים שאיתם אתם מעוניינים בקשר רומנטי, אנשים איכותיים יותר, נבונים, סקרנים לגבי החיים ועצמם ושכיף לבלות איתם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!