אל תוותר מהר מידי כשאתה מתחיל עם מישהי!

אם אתה מוותר מהר מידי - הבחורה מבינה שאתה לא בטוח בעצמך! 

הרבה גברים עושים את הטעות הזאת: הם מוותרים יותר מידי מהר כאשר הם ניגשים לבחורה, מדברים איתה ואז מפסיקים משום שהם לא רואים את הסימנים המעידים על משיכה והתעניינות מצד הבחורה.

עם נשים צריך סבלנות. הרבה סבלנות. 

הסיבה שהגברים האלה עושים את הטעות הזאת היא בגלל שהם חושבים שהמשיכה אצל נשים עובדת בדיוק אותו דבר כמו המשיכה אצל גברים. למעשה, המשיכה עובדת אצל נשים לגמרי האחרת מאצל גברים:
כשגבר מגיע למועדון, למסעדה או לכל מקום אחר - הוא יכול להצביע לך תוך 5 או 10 שניות על הבחורות שמושכות אותו ועל הבחורות שלא מושכות אותו, הוא יוכל לומר עם אילו בחורות הוא יוכל לצאת ועם אילו בחורות אין שום סיכוי שיצא. תוך פחות מ-10 שניות!
עם נשים, זה לגמרי שונה. כשאשה נכנסת למקום מסוים, היא כנראה תוכל לומר לך מידית אילו גברים לא מעניינים אותה בכלל. אבל לגבי רוב הבחורים בחדר - היא כנראה מרגישה ניטרלית. כדי שאשה תפתח משיכה לגבר - היא צריכה זמן! זה יכול להיות 2 דקות, 10 דקות, שעתיים, כמה ימים ואפילו יותר מזה. בחורה מפתחת משיכה לגבר כאשר מזדמן לה להכיר אותו. מה שגורם לגבר להיראות מושך בעיניי בחורה, זה לא הדברים הברורים הנראים לעין, אלא דווקא הדברים שלוקח זמן לגלות. דברים כמו: האופי שלו, הדרך בה הוא מתייחס לעצמו ועוד איכויות אחרות שהופכות אותו לגבר מושך.

אז - כשאתה מתחיל לדבר עם מישהי, אל תצפה ממנה לחבב אותך ולהיות מעוניינת בך באופן מידיי, כמו שזה קורה לך באופן מידיי. תן לה כמה דקות.. או יותר! תן קצת זמן.. תן לעצמך וגם לה את ההזדמנות להכיר אותך, לחבב אותך ולרצות להיות בחברתך יותר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!