מהו העיתוי הכי טוב להתחיל עם בחורה?

מתי זה הזמן הכי טוב לגשת לבחורה ולהכיר אותה? 

הזמן הכי טוב להתחיל עם בחורה זה כשאתה מרגיש הכי בטוח בעצמך. יש הרבה דוגמאות למצבים כאלה שבהם אתה מרגיש בטוח בעצמך באופן טבעי, אבל אני אמנה כאן רק 3 דוגמאות לסיטואציות כאלה, כדי שתבינו את העיקרון:

סיטואציה ראשונה: מיד אחרי שפגשת מישהי וקיבלת ממנה את מספר הטלפון שלה. בדיוק בזמן הזה - אחרי שפגשת בחורה, לקחת מס' טלפון ונפרדת לשלום - אתה מרגיש ביטחון עצמי גבוה כי הצלחת להשיג הצלחה מסוימת. זה בדיוק הזמן שאתה צריך לנסות לגשת לבחורה אחרת ולהתחיל איתה גם, כדי לנצל את ההרגשה הטובה שאתה נמצא בה.

הסיטואציה השנייה: בדיוק לפני הדייט הראשון שלך עם מישהי. נניח שקבעת להיפגש עם מישהי שהכרת ואתה חושב שאתה מאוד מחבב אותה. תגיע לפגישה קצת מוקדם ותבלה שם קצת. בגלל שאתה נמצא במצב רוח מעולה, ואתה מצפה בקוצר רוח לדייט הזה - אתה כנראה מקרין גישה חיובית וביטחון עצמי וזה בדיוק הזמן שאתה מסוגל להתחיל עם מישהי ולהצליח.

הסיטואציה האחרונה: מיד אחרי הדייט שלך. אם הייתה לך פגישה נהדרת ואתה חושב שהבחורה מחבבת אותך - תעצור לקנות משהו איפשהו בדרך חזרה הביתה. אתה במצב רוח טוב, אתה מרגיש נהדר לגבי עצמך, יש לך ביטחון ולכן זה בדיוק הזמן לגשת ולהתחיל עם מישהי.

אל תבין לא נכון, אני לא מעודד אף אחד לבגוד או לשקר לאנשים. אני מדבר על להכיר בחורות חדשות ולקבוע לדייט ראשון. ואם יצאת עם מישהי לדייט ראשון - אתה לא התחייבת לכלום, אתה לא יודע עדיין אם בכלל תחבב את הבחורה מאוד או שהיא תחבב אותך... אז אתה לא עושה שום דבר שהוא לא מוסרי או לא הוגן כלפי מישהו.

לסיכום, תנצל את הזמנים האלה בדיוק כשאתה מרגיש הכי בטוח וזה בא לך בטבעיות יותר מכל זמן אחר, כי בכל זמן אחר כשאתה לא מרגיש בטוח בעצמך - כדי להצליח אתה חייב לגשת לבחורה בביטחון "מזויף" ולא טבעי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!