טעות שגברים עושים כשהם רוצים להתחיל עם בחורה

הרבה גברים עושים את הטעות הבאה כשהם רוצים לגשת ולהתחיל עם בחורה:
קודם כל הם מנסים ליצור קשר-עין עם הבחורה - וזה לגמרי דבר טוב לעשות! אז הם מסתכלים על הבחורה וכשהיא מסתכלת בחזרה, הם מיד מסיטים את המבט!
עכשיו תבינו משהו: לכולם יש את האינסטינקט או המנהג הקבוע הזה - להסיט מיד את המבט הצידה כאשר מישהו מסתכל עלינו בחזרה. אבל אם אתם מעוניינים להכיר בחורה ואתם רוצים להתחיל איתה בצורה אפקטיבית יותר, אתם פשוט חייבים להתנגד לדחף הזה, לאינסטינקט הזה - אתם חייבים לא להסיט את המבט ראשונים, כאשר המבטים שלכם מצטלבים!

למה זה כל כך חשוב?

ובכן, כשאשה מסתכלת עליך ואתה כתגובה מסיט את מבטך לפני שהיא מסיטה את מבטה - זה משדר לבחורה הזאת דבר מאוד ברור: זה אומר לה שאתה חסר ביטחון עצמי, ואין לך את היכולת ללכת ולעשות מה שאתה באמת רוצה, ללכת ולהתחיל איתה (כי היא יודעת שזה מה שאתה רוצה, אם אתה מסתכל עליה!)
כשבחורות רואות שגבר מסתכל עליהן (הן שמות לב שמסתכלים עליהן בכל מצב, יש להן "עיניים בגב") הן יודעות שהגבר רוצה אותן או רוצה לדבר/להתחיל/לגשת אליהן. הן גם יודעות שהגבר לא מסוגל לעשות את הצעד אם הוא מסתכל הצידה - והתכונה הזאת לא מושכת בכלל את הבחורות.

וכשאתה לא מסיט את המבט?

כשאתה לא מסיט את מבטן ובמקום זאת - ממשיך להסתכל, מחייך, מנופף עם היד או פשוט אומר: "היי, מה קורה?.." זה משדר משהו אחר לחלוטין!
זה אומר לבחורה שאתה לא כמו רוב הבחורים האחרים, שנועצים מבטם ולא עושים כלום, יש לך אשכרה מה שנדרש כדי לפתוח שיחה, אתה בחור עם יותר ביטחון עצמי משאר הגברים, יש לך יותר "ביצים" ואתה יותר מעז - ואת התכונה הזאת, הבנות ממש אוהבות וזה מפתח אצלן משיכה חזקה.

לסיכום, אל תסיט את המבט ראשון - וכך לניסיון שלך להתחיל עם בחורה תהיה משמעות ותוצאות הרבה יותר טובות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!