תפסיקו לחשוב ולנתח יותר מידי!

הרבה אנשים מהססים לעשות את הצעד או לפעול בדרך בה הם רוצים לפעול כלפי אדם שהם מעוניינים בו, וזה בגלל שהם יותר מידי עסוקים במחשבות ודאגות על איך האדם השני יגיב על ההתנהגות שלהם ועל הפעולות שלהם. הם נוטים לנתח יותר מידי את המעשים שלהם ולדאוג יותר מידי על הדרך שבה האדם השני יגיב למעשים שלהם. זו טעות!
עליכם לחשוב רק על עצמיכם ולתת לאדם השני לחשוב על עצמו. אל תדאגו לגבי מה האדם השני חושב אלא תתמקדו על המחשבות שלכם בלבד ועל הפעולות שאתם עושים.

אם אתה גבר שנכנס לחדר כלשהו, בין אם זה מסעדה, בר או אולם הרצאות, ואתה רואה שיש כיסא פנוי ממש ליד בחורה מושכת - לך על זה ופשוט שב לידה, אל תדאג ותחשוב שהיא חושבת שאתה מעוניין בה, והסיבה היחידה שישבת לידה זה בגלל שאתה רוצה להסתכל עליה ואולי לפלרטט איתה. אז מה? גם אם זה באמת נכון, מה כל כך רע בזה? עליך להיות גאה בזה ולעולם לא להתבייש בזה.

ואם את אישה שפגשת גבר מדהים ואת רוצה לדבר איתו היום אבל מסיבה מסויימת הוא לא התקשר אליך - תתקשרי אליו את! מה הסיפור? אל תחשבי שהוא יחשוב שאת עלוקה או נואשת. כי אם זה המקרה - אם שיחת טלפון אחת תיצור רושם כלשהו ותכריע אם לחתוך או להמשיך את הקשר, אז ממילא הקשר הזה הוא לא כדאי .

לסיכום - אם אתם רוצים שילך לכם יותר טוב עם המין השני, פשוט תפסיקו לדאוג לגבי מחשבות של אנשים אחרים, תתמקדו באינטרסים שלכם ובמחשבות שלכם, אנוכי ככל שזה נשמע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!