משהו שאף פעם לא אומרים לבחורה!

גם אם אתה מצ'וטט אונליין (נניח בפייסבוק או בכל אתרי ההיכרויות) עם מישהי שאתה רוצה, או גם אם אתה מדבר איתה בטלפון או אפילו פנים מול פנים - לעולם אל תגיד את המילים: "משעמם לי". המילים האלה לא עושות טוב לקשר שלך עם הבחורה שאתה אומר לה את זה, והן מזיקות למשיכה לפחות מ-3 סיבות:
1. קודם כל, האדם היחידי שאשם בכך שהוא משועמם - זה אתה. אם אתה משועמם זאת אשמתך בלבד, בשל העובדה שאין לך מה לעשות, ושאתה לא מוצא התעסקות שתעניין אותך.
2. שנית, אף אחד לא רוצה להימצא בחברת מישהו שהוא משועמם, וכשאתה אומר "אני משועמם" אז כנראה שאתה פשוט "חברה משעממת" להיות איתה.
3. שלישית, אף אחת לא מרגישה שהיא מיוחדת, כאשר הסיבה היחידה באופן כללי שהתקשרת אליה (או שאתה מדבר איתה) זה בגלל שאתה משועמם, ואין לך משהו אחר לעשות! אף אחת לא מרגישה עם זה מיוחדת.

גם אנשים אחרים, באופן כללי ובלי שום קשר לבחורה ספציפית, רוצים לדעת שאתה מדבר איתם בגלל שאתה רוצה לדבר איתם. בנוסף, אם מישהו אחר מתקשר אליך ואומר לך: "אני משעומם ולכן התקשרתי אליך" עליך להתגרות בו ולומר לו משהו כמו: "הו וואו, אני ממש שמח שיש לי את הזכות לדבר איתך כשאתה משועמם. למי אתה מתקשר כשאתה לא משועמם? אם זה לא סוד..."
לכן, תשמרו את המילים האלו מחוץ ללקסיקון שלכם כאשר אתם מדברים עם אנשים אחרים, כולם... לא רק פרטנרים פוטנציאלים לקשר רומנטי, וזה יהפוך אתכם להיות אנשים הרבה יותר מושכים.

ואם לא הבנתם את זה עד עכשיו, אז הנה טיפ קטן לסיום: הילחמו בשיעמום! זה דבר טוב לעשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!