האם לומר לה "אני מחבב אותך"?

טוב, זו תופעה דיי נפוצה בקרב גברים. זמן קצר אחרי שהם יוצאים מישהי שהם באמת מחבבים / אוהבים, הם נוטים להגיד לה עד כמה הם מחבבים אותה. הם יאמרו דברים כמו: "וואו את באמת בחורה מדהימה, אני נורא מחבב אותך, אני חושב שאני מתאהב בך".
עכשיו, ההיגיון אומר לנו שזה יחמיא מאוד לבחורה, שזה יגרום לה להרגיש טוב עם עצמה, ושזה יגרום לה להיות יותר מעוניינת בקשר איתנו. אך למעשה זה לא המצב!
בדרך כלל, המילים האלה, אם הן נאמרות בשלב מוקדם מידי - לא יצמיחו שום דבר טוב בקשר שלך עם הבחורה הזאת. במקרה "הטוב" זה יגרום לבחורה לקחת אותך כמובן מאליו ולא להיות כל כך מעוניינת בך.

הרי מה זה עושה בעצם? 

למה המילים האלה הורסות את הזוגיות והמתח הרומנטי שיש בינכם? זה פשוט: עד שהבחורה לא יודעת בוודאות שאתה באמת מחבב אותה, היא חיה בספק, היא חיה בחוסר-וודאות וזה מעולה משום שרק ככה היא תתאמץ בשבילך, היא תרצה לגרום לך להיות מסופק ממנה ומהקשר שלכם כדי לגרום לך לחבב אותה כמו שהיא מחבבת אותך! ברגע שאתה אומר לה שאתה מחבב אותה או אוהב אותה (בשלב מוקדם מידי) - זהו, נגמר הסיפור, אתה נמצא בכיס שלה ואין לה בשביל מה להתאמץ כי אתה כבר בפנים. הדבר הזה גורם לה לרדת ברמת העניין שלה בך משום שאתה נמצא שם כמובן מאליו.

אז אלא אם כן הבחורה גם היא משוגעת עליך בטירוף באותה מידה שאתה משוגע עליה, למילים האלו אין שום מקום בתקשורת שלך איתה, בשלב המוקדם הזה של היחסים. תשמור את המילים האלו לאחר כך, לשלב יותר מתקדם, עד שתחגגו 6 חודשים לזוגיות שלכם או משהו כזה. תזכור! אל תעלה את המשפט הזה בשום מצב, כל עוד זה ברור לך שהבחורה מחבבת אותך באותה מידה שאתה מחבב אותה, ואז הרי זה הדדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!