מתי כדאי לגבר לחכות עם הסקס?

נשים שומעות את העצה הבאה לעיתים קרובות (בדר"כ מהחברות שלהן או מנשים אחרות):
"אם את רוצה שגבר יהיה מעוניין בך כפרטנרית ליחסים לטווח ארוך - אל תעשי איתו סקס למשך זמן מה..."
עכשיו, העצה הזאת לפעמים עובדת ולפעמים נכשלת, זה תלוי בהרבה גורמים מסביב. אבל למרות זאת, באופן אירוני למדיי, האסטרטגיה הזאת בדיוק יכולה להיות כלי רב עוצמה להגברת המשיכה לגבר! אם אתה גבר שמעוניין שבחורה מסוימת תהיה הפרטנרית שלך לתקופה ארוכה, או שרק פגשת בבחורה שאתה חושב שאתה רוצה איתה מערכת יחסים רצינית לטווח ארוך - כאשר אתה לא תעשה איתה סקס לזמן מה (לזמן שהוא ארוך יותר ממה שאתה רגיל..), ייתכן שיהיה לזה השפעה רצינית על הרגשות שלה כלפייך.

לכן, בוא נגיד שפגשת מישהי ובמקום לנסות להשכיב אותה ברגע שיש לך את הדחף הפיזי הזה כלפיה, אתה נחמד, אתה מתוק, אתה מעניין, כיף להיות בחברתך, אתם מבלים הרבה זמן ביחד ועושים הכל חוץ מ"ללכת עד הסוף" - אם תמשיך ככה, בוא נאמר למשך חודש אחד או חודשיים או כמה שזה נדרש בשבילכם להכיר באמת אחד את השנייה, זה יעצים משמעותית את המשיכה של הבחורה ואת העניין שלה בך! זה קורה בעיקר בגלל 2 סיבות גדולות:

1. קודם כל לא לעשות סקס עם בחורה שאתה מעוניין בה מהבחינה הרומנטית, יבדיל אותך משאר ה-99.9% מהבחורים שאשה כלשהי פגשה אי פעם. בתור אישה, אתה פשוט לא פוגש בחורים שלא מעוניינים לעשות איתך סקס, בהנחה שהם כן מעוניינים בקשר רציני.

2. שנית, ברגע שיגיע הרגע שבו תחוו אינטימיות פיזית, זאת תהיה חוויה שונה לחלוטין וזה יהיה הרבה יותר אינטנסיבי, משום שהאינטימיות הזאת תהיה בין שני אנשים שכבר מכירים באמת זה את זאת, מרגישים קרובים אחת לשני ובנוח ביחד - במקום 2 אנשים שבקושי מכירים זה את זאת ושרק הלכו לחפש סקס הכי מהר שהם יכולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!