דברים שאסור לעשות בפגישה עיוורת!

פגישה עיוורת או בלועזית "בליינד דייט" יכולה להיות חוויה מרגשת. אמנם, לא מכירים את האדם השני ולא יודעים למה לצפות אבל זה בדיוק עושה את כל המסתורין. יש כמה דברים שהרבה גברים עושים בפגישה עיוורת שפשוט הורסים את הפגישה, אז הנה כמה דברים שאסור לכם לעשות בבליינד דייט. 

* להרכיב משקפי שמש. זאת טעות, במפגש הראשון שלכם לא להראות את העיניים שלך ולא ליצור קשר עין עם הבחורה אליה אתה מדבר. אתם הרי לא מכירים ותאמינו לי, זה ממש לא נעים לה שהעיניים שלך מוסתרות, וזה לא תורם ליצירת עניין ומשיכה. אז, זה לא משנה שאתה חושב שמשקפי שמש מוסיפות ללוק שלך או לסטייל - פשוט תשאיר אותן בבית. 

*  הימנע מנסיעה במכונית. כשאתה אוסף את הבחורה ואתה נוסעים באוטו שלך, אתה נוהג ומסתכל על הכביש בזמן הנהיגה אתה לא מסתכל על הבחורה שאתם מדברים ואתה לא יוצר קשר עין, גם זה לא כל כך טוב. 

* אל תשאל שאלות שיכניסו אותך ל-"friend zone" אלא אם כן אתה מתכוון להשאיר אותה רק בתור ידידה. אל תשאל אותה על חיי הדייטים שלה, איזה גברים היא אוהבת, עם מי היא יוצאת בדר"כ, האם אתה הטעם שלה.. כל השאלות האלה מחפשות אישור בעיניה ומעידות על חוסר ביטחון עצמי. זה מציג אותך באור לא נכון, באור של ידיד (ששם בתור גבר אתה לא רוצה להיות). 

* אל תשתה יותר מידי. שאתה שותה יותר מידי אתה עלול להפוך לקצת יהיר, לעשות דברים מביכים וזה יגרום לכך שלבחורה ירד ממך...חבל, רק הכרתם ואתה צריך להראות לה את עצמך בטבעיות ולא את עצמך כשאתה שיכור. 

* אחרון חביב - הבליינד דייט לא צריך להימשך כל היום. יש גברים שעושים מבליינד דייט סיפור שנמשך כל היום (מפגש בלונה פארק, ספארי, חוף הים ויש עוד הרבה דוגמאות לא חכמות במיוחד). זו טעות לבזבז יום שלם עם בחורה שאתה לא מכיר. בואו נחשוב על זה; אתה אולי עשוי להתעייף מבילוי של יום שלם עם החבר הכי טוב שלך אז למה שתבזבז 10 שעות עם מישהי שאתה לא מכיר?! אז תכוון שהפגישה תהיה שעתיים-שלוש לא יותר מזה. זו רק היכרות, ואם תחבבו אחד את השנייה עוד יהיה לכם המון זמן בעתיד לבלות ביחד.. 

הימנעו מהטעויות האלה על מנת להצליח יותר בפגישות הראשונות שלכם. בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!