האם מקומות הומים טובים בשביל להכיר בחורות?

הרבה בחורים חושבים שמקומות הומי אדם, כגון מועדונים עם הרבה אנשים או פאבים עם הרבה אנשים - הם מקומות יותר טובים בשביל להכיר בחורות מאשר מקומות לא הומים. אבל למען האמת - מה שנכון זה בדיוק הפוך. הרבה יותר עדיף לכם להכיר בחורה שמקום פחות רועש והמוני, במקום שיותר שקט. הסיבה לכך היא פשוטה: ככל שהמקום יותר שקט כך הוא יותר יסייע לך במטרה להכיר את הבחורה ולפתח איתה איזושהי אינטראקציה רומנטית.

דמיין לעצמך שאתה נמצא במועדון למשל, עם 200 בחורות ועוד איזה 200 או 300 גברים. המקום צפוף ורועש, כולם שותים, יש ברקע מוזיקה חזקה, וברור שיש מסביבך הרבה בנות אבל שים לב איזה קשה זה להתחבר עם מישהו. בניגוד לכך, אם תלך למקום יותר שקט שיש בו נגיד 10 נשים ועוד איזה כמה גברים, הסיכויים שלך לתקשר וליצור אינטראקציה עם בחורה הם הרבה יותר גבוהים. אז אל תהיה מודאג אם אתה לא מוקף במאה בחורות. אם הראש שלך נמצא במקום שהוא צריך להיות ויש לך את הטכניקה הנכונה כדי לגשת ולהכיר בחורות - אתה לא צריך מאה בחורות, או 50 בחורות אפילו. אחת, שתיים, שלוש, חמש או עשר בחורות בהחלט יספיקו. ואם אתה לא בראש הנכון ואין לך את הטכניקה - אפילו אלף נשים לא ישנו דבר.

שימו לב: אותו דבר נכון גם לגבי הדייט הראשון או השני שלכם. עדיף לצאת למקומות שקטים יחסית שתוכלו להתוודע אחת לשני ולהכיר בצורה יותר טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!