לגשת לבחורות מדהימות!

הפחד מבחורות יפות 

הרבה גברים נרתעים מנשים יפיפיות. הבחורים האלה חוששים לגשת לבחורות האלה, לדבר איתן, להכיר אותן ויותר מאוחר גם לצאת איתן. למרות זאת! אם אתה תבינו דבר אחד קטן לגבי בחורות יפיפיות, דבר אחד בלבד שהוא מאוד נכון, זה יעשה לכם הרבה יותר קל לגשת אליהן, לדבר איתן ולמשוך אותן בסופו של דבר.
תבינו משהו, אמנם כן, נשים מדהימות פוגשות בהמון גברים שמתחילים איתם, וזה קורה הרבה יותר מלשאר הבחורות, אבל  רוב הגברים האלה פשוט חובבנים והם לא יודעים מה הם עושים. כתוצאה מכך, הבחורות היפיפיות מתוסכלות מהעולם הגברי ומאוכזבות מגברים, הרבה יותר מנשים אחרות שפחות מושכות.
העובדה שנשים יפות מחוזרות על ידי כל כך הרבה גברים דווקא יכולה לעבוד לטובתכם. בעיניי בחורה מאוד אטרקטיבית, הגברים נתפסים כמשעממים, לא מעניינים ולא מושכים והיא יודעת את זה כי היא פגשה כאלה. המון כאלה.

אז איך זה בדיוק יכול לעזור לכם?

אם תדעו איך להציג את עצמכם כשונים, כאנשים יותר מושכים ומעניינים לאותן נשים מהממות, הן יעריכו אתכם הרבה יותר  ויהיה להן קל להבחין את הבחור המיוחד הזה (שהוא אתם) מכל שאר החובבנים שהן פגשו לפני כן. לכן, אל תשתתקו מול נשים יפות, למדו איך להתבלט משאר הבחורים, למדו איך לא להיות משעממים, למדו איך להיות מעניינים, מיוחדים ומשעשעים - ונשים יפות יעריכו אתכם יותר מכל האחרים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!