איך לגרום לה לחבב אותך יותר?

מהי הדרך הנכונה ומהי הדרך השגויה לנסות לגרום לצד השני להימשך אליכם יותר! 

הרבה גברים (וגם נשים) תוהים איך הם יכולו לגרום למישהי שהם מכירים לחבב אותם יותר ולגלות בהם עיניין רב יותר, ושואלים את עצמם מה כדאי לעשות? האם כדאי לי להגיד לה איך אני מרגיש כלפיה? האם זה יעזור לי במטרה למשוך אותה? ובכן התשובה היא לא!. באופן פשוט וחד משמעי אתה לא יכול לשכנע מישהו או מישהי לחבב אותך יותר מכפי שהיא כרגע, אתה לא יכול לשכנע מישהי להימשך אליך. אז אם מישהי פשוט לא בעיניין שלך - המילים שלך לא יעזרו, תשכח מזה. אבל מה שכן עשוי לעזור זה הפעולות שלך. אם אתה תתחיל להראות את עצמך ואת התכונות שלך, אותן תכונות שעושות אותך בנאדם יותר מעניין ומושך. אם אתה בחור - זה יכול להיות תכונות כגון: ביטחון עצמי, חוש הומור, שאפתנות ועוד. אם את בחורה - זה יכול להיות דברים כמו: להפגין את הנשיות שלך, להשקיע בעצמך ולהפוך ליותר מושכת, בעלת סטייל וטעם טוב, להיות יותר קלילה עם חוש הומור או אפילו להיות בחורה שמתייחסת לאדם השני בצורה טובה וגורמת לו להרגיש כמו גבר.
אז במילים אחרות, אם תתחילו לשנות את הגישה שלכם, מבלי לדבר על זה, אם תתחייבו לתהליך הזה של להפוך את עצמכם לאנשים יותר מושכים ולפרטנרים יותר אטרקטיביים בשביל המין השני - זו עשויה להיות דרך הרבה יותר אפקטיבית כדי לפתח משיכה כלפיכם אצל האדם השני.
אני לא אומר שזה יעבוד על בטוח אבל חשוב שתזכרו שהסיכויים להצליח בזה ע"י הצגת התכונות שלכם ומי שאתם - הם הרבה יותר גבוהים מאשר פשוט לנסות לדבר ולשכנע את האדם השני ולנסות לגרום לו לחבב אתכם יותר ממה שהוא היום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!