האם "לעשות את הצעד" ולהתחיל עם בחורה?

אתה מעוניין במישהי, אתה מעוניין לדבר איתה, להכיר אותה. האם אתה צריך לעשות צעד ולגשת אליה או לא? התשובה היא מאוד ברורה: בהחלט שאתה צריך! למה? מהרבה סיבות. קודם כל אין לך מה להפסיד, אתה יכול רק להרוויח המון. האינטראקציה עם הבחורה יכולה להוביל להרבה הזדמנויות חדשות ואפילו לקשר רומנטי. אפילו אם זה לא יוביל לחברות של ממש, זה יהיה חוויה מעניינת שתוכל ללמוד ממנה המון. החוויה הזאת היא בעצם הניצחון הכי גדול שתוכל להשיג מול האויב - שהוא אתה עצמך והביישנות שלך! כל פעם שאתה משיג כזה "ניצחון", הפעם הבאה שלך ב"שדה הקרב" תהיה הרבה יותר קלה.

רגשות חרטה 

חוץ מזה, החרטה הגדולה שבאה אחר-כך בעקבות זה שלא עשית שום צעד ולא ניגשת לדבר איתה, היא מאוד מתסכלת וגורמת לתחושה לא נעימה של חוסר הצלחה וכישלון. כל אינטראקציה לא מוצלחת עם מישהי, אפילו במצב הכי גרוע שתוכלו לדמיין לעצמכם עם מישהי זרה שרק פגשתם - תרגישו עם עצמכם יותר טוב מאשר הרגשת החרטה של לא לעשות כלום. בוודאות!

נצלו את ההזדמנות

אם תעשו משהו, תעשו את הצעד - לא תהיה לכם תחושת אשמה שלא ניצלתם את ההזדמנות שניתנה לכם. לכן, אם יש מישהי שאתם רוצים לדבר איתה - פשוט תעשו את זה, יש לכם את כל הסיבות בעולם לעשות את זה, ואין לכם שום סיבה שלא לעשות את זה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!