תקופת יובש ארוכה? הגיע הזמן לעשות שינוי!

ישנם המון בחורים שנכנסים למעגל נצחי של בדידות ודיכאון ונשארים שם במשך שנים, פשוטו כמשמעו. הם יוצאים לבלות כל יום חמישי, שישי, שבת או לא משנה מתי, לאותם מקומות עם אותם האנשים. זה יכול להיות לאותם מועדונים, לאותם ברים או לאותם מקומות בילוי שהם אוהבים. הם נכנסים למקום, רואים את אותה סצנה, אותה אווירה, אותה מוזיקה. הם מותחים ביקורת על אותם דברים שהם רגילים למתוח עליהם ביקורת ("הו.. המוזיקה פה גרועה" או "הו...יש כאן הרבה ערסים.." הבנתם את הפואנטה) והם לא עושים כלום כשהם רוצים להכיר ולגשת לבחורות מושכות בעיניהם. הם חוזרים הביתה, מדוכאים ומתוסכלים בידיים ריקות. 
הם עושים את זה שבוע אחרי שבוע, וכל פעם הם משיגים בדיוק את אותן תוצאות - שזה בעצם כלום, ועדיין בתוך תוכם הם מקווים שפעם הבאה משהו יהיה שונה, זה יהיה אחרת. 

ובכן - נחשו מה?! 

אם אתם עושים בדיוק את אותם דברים שוב ושוב, התוצאות של המעשים שלכם יהיו מאוד דומות - שוב ושוב. 
חנון עד כמה שזה יכול להישמע, אבל זה באמת יכול להיות משתלם אם רק תשב ותחשוב רגע: "מה אני יכול לשנות?". 
אולי עליך ללכת ולבלות במקומות אחרים, אולי עליך לעבוד יותר על הביטחון העצמי שלך ולאמץ אסטרטגיות שונות כך שתוכל באמת להינות בזמן שאתה יוצא לבילוי. אולי אתה אפילו צריך לצאת ולבלות עם אנשים אחרים, אנשים שיהיו יותר חיוביים ויעודדו אותך להראות את הצד הטוב, החזק והמושך שלך. 
זה לא משנה מה תחליט לשנות, מה שחשוב הוא שלא תישאר באותו לופ אינסופי שבו אתה חוזר הביתה כל פעם מתוסכל ובלי כלום. זה לא הוגן כלפי עצמך, אתה יכול לעשות דברים אחרים עם הזמן שלך וכל מה שזה דורש זה פשוט לשבת עם עצמך ולחשוב: מה אתה יכול לעשות בצורה שונה. את תפחד מניסויים ודברים חדשים - זה לא יכול להיות יותר גרוע ממה שזה עכשיו, אם אתה לא משיג שום דבר. זה יכול רק להשתפר! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!