אתה שטחי? גם אנחנו!

נשים לפעמים אומרות עם גברים שהם שטחיים ורדודים, בגלל שהגברים בוחרים את הבחורות שאיתן הם רוצים לצאת לדייט בהתבסס בראש ובראשונה על היופי החיצוני, על המראה שלהן.
אם מישהו אמר לך פעם שאתה שטחי בגלל זה, אל תיקח את זה כל כך ברצינות. למה? יש לפחות 3 סיבות לכך:
1. משיכה פיזית היא אכן חשובה. למעשה, היא האלמנט הכי חשוב ביחסים רומנטיים. לפחות בין אנשים צעירים שפעילים מינית. משום שללא התשוקה הזאת להיות במצב אינטימי עם הבחורה, לא תהיה מערכת-יחסים (לפי ההגדרה), זה יהיה ידידות לכל היותר.
2. הסיבה השנייה - גבר לא בוחר למי הוא יימשך. אם אתה גבר אתה יודע טוב מאוד שלוקח לך בערך 2-3 שניות להרגיש משיכה כלפי בחורה שאתה רואה לראשונה, אז איך בחור יכול להיות מואשם במשהו שאין לו שליטה עליו? ל משהו שהוא אינו עושה בכוונה?
3. אחרון חביב - נשים הן שטחיות בדיוק באותה מידה. ההבדל היחיד בין גבר לאשה זה בעצם הדברים שאליהם הם שמים לב. גבר מסתכל עם הגוף של האישה, על הרבה מקומות בגוף שלה - ואז הם מושכים את הגבר או לא מושכים אותו.
נשים מסתכלות על דברים אחרים: הן יסתכלו על השיער של הגבר, על הסטייל שלו, מה הוא לובש, על הקול שלו, על המזג שלו ואיך הוא מתנהג במצבים חברתיים מסוימים. אבל כל אלו עדיין מאפיינים חיצוניים של הלוק של הגבר, והם שטחיים באותה מידה לדרך בה גבר מסתכל על אישה.

לכן, בפעם הבאה שיגידו לכם שאתם רדודים, תגידו את זה: "כן, זה נכון.. כמו כולנו".
הכי עדיף לנו להיות הוגנים עם עצמנו ועם אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!