אחרי כמה זמן להתקשר אליה מאז שלקחת את הטלפון שלה?

אחרי כמה זמן צריך להתקשר לבחורה מאז שלקחת ממנה טלפון?

מדריכים ומקורות שונים של "עצות לדייטים" יביאו לכם מגוון רחב של תשובות: אחרי יומיים, שלושה ימים, 5 ימים, שבוע, ויהיו כאלה שגם יגידו לכם תתקשר אליה אפילו עד אחרי 10 ימים.
מדריכים שונים וספרים שונים יגידו לכם כלל ברזל שונה ויאמרו לכם מתי עליכם להתקשר לבחורה אחרי שהשגתם את הטלפון שלה וכמה זמן עליכם לחכות. אז מה באמת נכון? אחרי כמה זמן להתקשר לבחורה?

התשובה שלי היא כזאת: זה תלוי!

אם פגשת בחורה בסיטואציה זריזה, וההיכרות שלכם הייתה ממש קצרה (בסופר, בחנות בקניון, בקפה לדרך.. מקומות כאלה ועוד) וזה לא ברור לך אם אתה מעוניין בה או שהיא מעוניינת בך - אז כנראה שעדיף לך לשחק אותה אדיש, ולא להתקשר אליה באותו יום או ביו אחרי ההיכרות, עדיף לחכות יומיים-שלושה. באותה נשימה, לא כדאי שתחכה יותר מידי זמן מכיוון שבזמן הזה היא יכולה לשכוח מי אתה, או להכיר בינתיים עוד 5 בחורים אחרים או שהיא עשויה להתרעם עליך בגלל העובדה שפשוט "חיכית", כי נשים מכירות את הכללים האלה, ורובן, רוב הבחורות הנחמדות דווקא לא אוהבות את הכללים האלה של "לחכות בכוונה" כדי להתקשר אליהן, כי זה מלאכותי וצבוע.

למרות כל זה, אם פגשת בחורה בסיטואציה יותר רומנטית וקרובה כגון בר, מסיבה בבית של מישהו וכו', ובילית איתה כמה שעות של פלירטוטים ואולי אפילו יצא לכם להתמזמז או לעשות סקס באותו לילה - אז כמובן שאתה צריך להתקשר אליה יום למחרת, כי זה פשוט סוג של "חוק לא כתוב" שכל אישה מצפה מכל גבר לציית לו.

אז שוב, אם האינטראקציה שלכם הייתה מהירה "ובחפיף", חכה קצת עם הטלפון לכמה ימים. אם הסיטואציה הייתה יותר קרובה ואינטנסיבית והיה סוג של משיכה ברורה והדדית ביניכם ואתה מעוניין לראות את הבחורה הזאת שוב - אז ברור שעליך להתקשר ביום שלמחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!