איך להתחיל עם הבחורה שעובדת בבית הקפה?

נניח שאתה הולך יום אחרי יום לבית הקפה שאתה רגיל אליו, ואתה רואה את הבחורה שעובדת מאחורי הדלפק ומכינה את הקפה והיא נראית מתוקה ומושכת ואתה רוצה להכיר אותה, אבל יש לך מספר בעיות: קודם כל, אתה לא יודע מה לומר לה בדיוק כדי להכיר אותה או אולי כדי לגרום לה לצאת איתך, ושנית - אולי אתה לא יודע איך להתמודד עם המצב שבו יש תור מאחוריך והאנשים שמחכים לקפה גם שומעים כל מה שאתה אומר לה, ויותר מזה - יש אנשים ליד אותה בחורה שגם הם עובדים איתה בבית קפה, ואתה לא רוצה לגרום לה לאי נוחות כאשר תדבר איתה יותר מידי זמן. 

אז איך כדאי להתמודד עם המצב הזה?

ובכן, אני רוצה להציע לך דרך להתחיל איתה ב-3 שלבים. 

השלב הראשון: אחרי 3,4 ימים שאתה כבר נכנס לבית קפה ורואה אותה, זה יהיה לגיטימי לומר לה משהו כמו: "וואו, את עובדת כאן די הרבה אה?" והיא יכולה להגיב: "כן, אתה יודע.. אני צריכה לשלם חשבונות, לממן את הלימודים...בלה בלה בלה". ואז אתה יכול לומר: "יש לך בטח המון סבלנות, בטוח שתקבלי תגמול על זה בעולם הבא" או משהו כזה, משהו מצחיק. ואז היא תצחק והיא יכולה להגיד: "כן.. הלוואי וזה היה עובד ככה". ואז אתה פשוט יכול לומר: "אגב, איך קוראים לך?" והיא תאמר : "קוראים לי עדי.. נעים להכיר אותך". אחר כך תקבל את הקפה שלך, ותעזוב.

בפעם הבאה שתראה אותה, אתה כבר בשלב השני. השלב השני הוא בעצם להפגין את חוש ההומור שלך ולראות את האישיות שלך. אחת הדרכים הטובות להראות את ההומור זה במצב כזה זה לעשות צחוק מאנשים אחרים שהבחורה בטח מתמודדת איתם בעבודה. אז שמגיע תורך, אתה יכול להעמיד פנים שאתה אחד מאותן נשים מתנשאות ואנינות טעם ולומר בפנים רציניות וקול נשי: "אני רוצה בבקשה קפה דל שומן, בכוס זכוכית, בלי קצף, חלב סויה", והבחורה פשוט תתפקע מצחוק, במיוחד אם היית רציני, היא פשוט תצחק ואתה תעשה לה את הבוקר. כאשר אתה מקבל את הקפה האמיתי שבאמת הזמנת, אתה יכול להוסיף באותו חיקוי ממקודם: "סליחה.. כמה קלוריות יש בקפה הזה?" והיא תצחק שוב, כי היא באמת מתמודדת עם אנשים כאלה כל יום. אז אחרי זה שניכם צוחקים, ואתה אומר "ביי, נתראה...". 

בפעם השלישית שאתה בא לבית קפה, אתה בא כדי לקבל עליה מידע. אז כשאתה מזמין קפה בפעם השלישית, אתה יכול להגיד לה: "תגידי.. אפשר לדבר איתך דקה?". אז או שהיא תאמר: "בטח" או "חכה לי כמה דקות, אני אסיים עם האנשים פה" או שהיא תקרא למישהי אחרת שעובדת שם להחליף אותה. 
כשהיא יוצאת מהעמדה ושניכם בצד, אתה יכול לומר לה: "את יודעת, את נראית כמו ילדה ממש מתוקה, וחשבתי האם זה יהיה אפשרי לראות אותך מתישהו מחוץ לבית קפה.." וזהו. היא יכולה לומר שיש לה חבר, או שהיא רק נפרדה ממישהו או שהיא פנויה, ואם היא פנויה היא כנראה תתן לך את מספר הטלפון שלה, ומעתה והלאה - זה הכל בידיים שלך. 
בהצלחה! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!