משפט פתיחה נהדר כששום דבר אחר לא צץ לכם במוח

לעיתים קרובות קורה מצב שאתם יוצאים ורואים בחורה שנדלקתם עליה, ואתם מאוד רוצים להתחיל איתה אבל הבעיה שלא צץ לכם במוח שום משפט טוב או רלוונטי להגיד לה כדי להכיר אותה. ובכן יש פתרון מאוד פשוט ואפקטיבי לבעיה הזאת. אז נניח שאתם בסופר, אתם קולטים בחורה שעושה קניות ואתם רוצים לגשת אליה, מה תעשו? כדאי שתעשו דבר אחד: תיגשו אליה ותגידו לה "סליחה" ואז פשוט תחכו עד שהיא תגיב ותגיד "כן?" ואז תחכו מעט ותגידו לה "את יודעת, ראיתי אותך ופשוט.. חשבתי להכיר אותך" וזהו! תחכו לתגובה שלה.. היא יכולה להגיד "או, זה מאוד מתוק מצידך אבל אני לא פנויה יש לי חבר.." או "בדיוק התחלתי לצאת מישהו.." או "..אני נשואה" ואז אתה פשוט צריך להגיד "או, אחלה הוא בטח בחור עם הרבה מזל" ופשוט ללכת ולהמשיך בעיסוקיך. א-ב-ל, אם היא רווקה ופנויה ומעוניינת להכיר בחור, היא תגיד  "אה נפלא, קוראים לי שני איך קוראים לך?"

בגלל שהגישה הזאת היא מאוד קצרה וקולעת, הדיוק שצריך להיות פה הוא קריטי. אתה חייב לדבר לאט ובביטחון כשאתה ניגש אליה. אתה חייב להגיד "סליחה" כאילו אתה מתכוון לזה אבל לא בטון של מישהו שמתנצל על מה שהוא עושה. אחרי זה אתה צריך לחכות לתגובה שלה כדי שהיא תעכל ותקבל את הנוכחות שלך ולהגיד "הבחנתי בך וחשבתי להכיר אותך" ולראות מה יש לה לומר! 

הפתרון הזה מצויין מכמה בחינות. קודם כל זה מראה את הביטחון העצמי שלך. אתה לא הולך סחור סחור, מחמיא לה על הנעליים או השמלה, או שואל אתה איפה המדף של הלחם - כי כל אלה קלישאות וזה הרבה פחות מושך בחורות כי הן שמעו את המשפטים האלה אלפי פעמים. אתה פשוט אומר ישירות מה שאתה חושב, והדבר הזה בדרך-כלל מוערך ע"י הרבה בנות, אתה פשוט אומר מה שיש לך להגיד.

השיטה הזאת לא תמיד עובדת כמובן, אבל זה הרבה יותר טוב להשתמש בזה מאשר לא להשתמש בכלום. פשוט תנסו את זה ואם פעם הבאה לא עולה לכם כלום במוח כשאתם רוצים להתחיל עם בחורה זה יכול לעבוד לכם נהדר. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!