המקום הכי טוב לדייט ראשון!

הרבה גברים שואלים את עצמם מה המקום האולטימטיבי או מה צריך לעשות בפגישה הראשונה. התשובה היא פשוטה למדי:  קח אותה לשתות קפה או לאכול גלידה ותתהלכו ביחד.
הרעיון הזה נהדר מכמה סיבות:

קודם כל זה לא אמור לעלות יותר מידי כסף. אין שום סיבה שתבזבזו יותר מידי זמן או כסף על מישהי שאתם לא מכירים חוץ מזה, להשקיע יותר מידי, להתאמץ וללכת רחוק עם מישהי זרה זה לא משדר דברים טובים עליך כגבר - זה גורם להיראות כמו מישהו נואש שחייב להרשים בחורה ולקנות את תשומת הלב שלה - במקום להרוויח אותה בתכונות הטובות שיש לך!

שנית, דייטים פשוטים הם פשוט מעולים כי הם גורמים לכם באמת להבין אם אתם מחבבים אחד את השנייה או לא מחבבבים אחד את השנייה, הרבה יותר מהר מאשר פעילויות אחרות כמו למשל ללכת לסרט, תיאטרון או מסעדת יוקרה. למה אני בדיוק מתכוון כשאני אומר "להבין מהר"? ובכן, אם רק פשוט תיקחו איזה כוס קפה ותתהלכו יחד, אבל לא תחבבו זה את זו ולא תסתדרו - אתם פשוט תבינו את זה מהר מאוד. יהיו הרבה שתיקות מביכות, רגעים מוזרים, ולא תוכלו לחכות עוד כדי לסיים את הפגישה ולעזוב את הסיטואציה הזאת. לכן, זה יהיה לכם ברור מהר מאוד שאתם לא מעוניינים אחד בשנייה. מצד שני אם כן תסתדרו וכן תחבבו אחד את השנייה, אתם תופתעו עד כמה יהיה לכם כייף ומדהים פשוט ללכת או לשבת ביחד, מבלי שתהיה פעילות נוספת ברקע.

לכן, תקפידו שהדייט הראשון שלכם יהיה פשוט, ויחסית קצר. שעתיים-שלוש לכל היותר, וזה ישרת אותכם הרבה יותר טוב מכל פעילות אחרת יקרה או מרשימה ככל שתהיה. תשאירו את אותם פעילויות ודברים אחרים שאתם רוצים לעשות לשלב יותר מאוחר ביחסים כאשר שניכם יודעים שאתם מחבבים זה את זו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!