איך לגלות האם הוא או היא בעיניין?

בין אתה גבר או אשה בחיי הרווקות, אתם כנראה תתקלו או שנתקלתם כבר כמה פעמים בסיטואציה שאתם נמצאים בדייט, ואתם פשוט מגלים שאתם מחבבים מאוד את מי שנמצא איתכם בדייט, אבל אתם לא ממש בטוחים איך הצד השני מרגיש לגביכם, ואתם שואלים את עצמכם מהי הדרך הכי טובה לברר האם המשיכה היא הדדית ומשותפת. 
ובכן, הדרך הכי טובה לברר אם האדם השני נמשך אליכם או לא היא כנראה על-ידי עשיית מעשה כלשהו שיוציא אותו מהמצב הנוח בו הוא נמצא, והדרך הכי טובה להוציא אדם ממצב נוח זה לא על ידי דיבורים או מילים אלא על ידי המעשים וההתנהגות שלכם במהלך הדייט. במילים אחרות, אם אתה רוצים לברר האם האדם השני מחבב אתכם או לא, עדיף שלא שתשאלו את השאלות ישירות כמו: "אתה מחבב אותי?" או "איך אתה מרגיש כלפיי?" ממש לא! הדברים האלה לא עובדים, כי השאלות האלה דוחפות אנשים לפינה, ומכריחות אותם לענות על שאלות שהרבה אנשים לא מרגישים בנוח לענות עליהם בכנות ובאופן ישיר. במקום זה, אתם צריכים להראות בהתנהגות ובשפת הגוף שלכם שאתם מסמפטים את האדם השני ואח"כ לראות את התגובה שלו. 
לדוגמה, אתם יכולים להסתכל בעיניים שלו לזמן קצת יותר ארוך כשאתם מדברים איתו או למשל לעמוד יותר קרוב. נוסף על כך אתם יכולים לגעת קצת בגב, בכתף או ביד בזמן שאתם מדברים איתו. אז פשוט תקרבו את המרחק ביניכם בהדרגתיות אבל באופן קבוע, ותראו איך האדם השני מגיב. 
הם הבת זוג או הבן הזוג שלכם נרתע אחורנית ונראה שלא נוח לו עם המחוות שלכם המביעות משיכה אז ברור שהוא לא בקטע שלכם! אם הם לא מגיבים בכלל או מגיבים בצורה חיובית ע"י התקרבות גם כן אז כנראה שיש איזהו עיניין מצידם.
בהצלחה! 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!